Aktualnoci

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 01/10/2024

Data publikacji: 21/10/2024, 13:29:13

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 01/10/2024

ZGODNIE Z ZASADĄ KONKURENCYJNOŚCI

w ramach projektu „Świat Odkrywcy: Akademia Przedszkolaka”

realizowanego w ramach programu pn. „Kto ty jesteś? Polak mały”

ustanowionego przez Ministra Edukacji Narodowej

DANE ZAMAWIAJĄCEGO

Towarzystwo Edukacyjne „Wiedza Powszechna”

ul. Wita Stwosza 73 lok.130,80-308 Gdańsk

KRS 0000034287, NIP 584-23-40-207

Tel. 58 345 11 66, mail: wiedza.powszechna@gmail.com

Reprezentowane przez Annę Odrobińską – zastępcę prezesa

I.     TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Postępowanie o udzielenie zamówienia w oparciu o zasadę konkurencyjności określoną w „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2021-2027”  Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju. Postępowanie nie  jest prowadzone  w  oparciu  o  przepisy  ustawy    z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych – wejście w życie 1 stycznia 2021 r.

Termin składania ofert: 29.10.2024 r. do godz. 9:00.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.

Zamawiający na każdym etapie postępowania może bez podania przyczyny anulować/odwołać zapytanie.

 II.     OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Zamówienie dotyczy:

Kod CPV

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi edukacyjnej polegającej na realizacji zajęć dodatkowych (z chemii, biologii, fizyki i robotyki) dla dzieci w 11 placówkach wychowania przedszkolnego województwa pomorskiego(Pszczółki, Gdynia, Bolszewo, Pruszcz Gdański, Borkowo, Wejherowo, Choczewo, Gdańsk).

W ramach projektu „Świat Odkrywcy: Akademia Przedszkolaka” realizowanego w ramach programu pn. „Kto ty jesteś? Polak mały” ustanowionego przez Ministra Edukacji Narodowej.

Projektem zostanie objętych 56 grup przedszkolnych liczących ok.20 dzieci w 11 placówkach wychowania przedszkolnego. W każdej z 56 grup odbędzie się 16 zajęć tj. po 4 godzinyzajęć z chemii, biologii, fizyki, robotyki nakażdą grupę. Łącznie zrealizowanych zostanie 896 godzin lekcyjnych.

Obowiązkiem Oferenta jest w ramach ceny realizacji, zapewnić wszelki sprzęt i materiały niezbędny/e do przeprowadzenia zajęć. Ilość sprzętu powinna pozwalać na pracę w zindywidualizowany sposób (dopuszcza się pracę parami). Oferent zapewni wszelkie pomoce dydaktyczne i materiały.

Koszt oferowanej usługi zawiera wszystkie niezbędne elementy do realizacji w szczególności: przygotowanie, transport, obsługę, rozliczenie oraz wszystkie inne elementy jakie będą niezbędne do realizacji w pełni profesjonalnej usługi.

Wykonanie zamówienia: Od momentu podpisania umowy do 31.12.2024 r. z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od zajęć w przedszkolu.

1.  Placówki na realizację ww. zajęć udostępniają bezpłatnie pomieszczenia szkolne.

2.  Zajęcia realizowane będą z częstotliwością uzgodnią z Zamawiającym, przy czym 1h traktowana jest jako 1 godzina lekcyjna (45 min.) Zajęcia będą realizowane w sposób sukcesywny - zgodnie z harmonogramem i planem zaakceptowanym przez Zamawiającego. Zajęcia będą dostosowane do planów zajęć poszczególnych grup i godzin otwarcia placówki.

3.  Wynagrodzenie za jedną godzinę zajęć obejmuje również przyjazd, przygotowanie sali oraz posprzątanie po zajęciach.

4.  Przedszkola zostaną objęte programem edukacyjnym, mającym za zadanie zwiększenie zainteresowania dzieci naukami ścisłymi i przyrodniczymi, rozbudzenie ciekawości świata u dzieci, rozwinięcie umiejętności krytycznego i logicznego myślenia oraz rozwiązywania problemów. Wszystkie zajęcia odbywające się podczas programu zakładają wysoki poziom interakcji – dostosowany do uczestniczącej grupy wiekowej.

5.  Szczegółowy opis poszczególnych zajęć zamieszczono w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania.

6.  Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:

a) Prowadzenie zajęć zgodnie z zaakceptowanym programem.

b) Zapewnienie profesjonalnych edukatorów na każdej godzinie zajęćo wykształceniu kierunkowym i wymaganym doświadczeniu w pracy edukacyjnej w przedszkolnej grupie wiekowej.

c) Opracowanie programu zajęć zgodnego ze szczegółowym opisem zajęć (załącznik nr 2) i przedstawienie programu do akceptacji Zamawiającego przed podpisaniem umowy. Program ma być dostosowany do etapu nauczania odpowiedniego dla przedszkolaków, zgodnie z podstawą programową, ukierunkowany na indywidualne potrzeby dzieci.

d) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia harmonogramu zajęć dla każdej szkoły i przedstawienia do zatwierdzenia odpowiedniemu Dyrektorowi szkoły. Zatwierdzone harmonogramy Wykonawca przekazuje Zamawiającemu. W przypadku braku możliwości porozumienia się pomiędzy Wykonawcą a Dyrektorem szkoły, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zajęć zgodnie z wytycznymi Dyrektora.Realizacja zajęć nie może kolidować z kalendarzem roku szkolnego w województwie pomorskim oraz planem zajęć danego przedszkola. Powinna być dostosowana do planu zajęć poszczególnych grup biorących udział w projekcie oraz innych wydarzeń jak np. wycieczki i przerwy w zajęciach dydaktycznych, niska frekwencja.

e) Prowadzenie zajęć w oparciu o stworzony harmonogram terminowy, jak i godzinowy, z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych dzieci.

f) Przygotowanie wszelkich materiałów dydaktycznych (w tym treści merytorycznych w postaci programu zajęć, opisu eksperymentów, testów, itp.) oraz przekazania ich Zamawiającemu w wersji elektronicznej najpóźniej 3 dni roboczych przed uzgodnionym terminem rozpoczęcia zajęć. Wszelkie materiały dydaktyczne muszą być oznakowane zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Zamawiający udostępni Wykonawcy drogą mailową wzór oznakowania dokumentów.

g) Dokumentowanie prowadzenia zajęć oraz frekwencji uczestników (w szczególności prowadzenie dzienników zajęć, list obecności, dokumentacji fotograficznej) oraz przekazanie powyższej dokumentacji Zamawiającemu po zakończeniu zamówienia.

h) Prowadzenie zajęć w sposób niedyskryminujący i uwzględniający równość szans płci.

i) Przekazywanie informacji Zamawiającemu niezbędnych do sprawozdań, bieżącej kontroli frekwencji oraz comiesięcznego rozliczenia zrealizowanych zajęć.

j) Realizacja zobowiązań wynikających z umowy z należytą starannością.

k) Zapewnienie ładu i porządku podczas zajęć, bezpieczeństwa dzieci oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych.

l) Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich zdarzeniach mogących zagrażać prawidłowej i terminowej realizacji zajęć w ramach projektu.

m) Informowanie uczestników o pochodzeniu środków przeznaczonych na realizację zajęć.

n) Wykorzystywanie materiałów informacyjnych i wzorów dokumentów przekazanych przez Zamawiającego.

o) Przygotowanie, transport i eksploatacja sprzętu oraz materiałów do przeprowadzenia zajęć.

p) Dojazd na zajęcia we własnym zakresie.

Wykonawca wystawiać będzie faktury / rachunek za każdy miesiąc, zgodnie z faktycznie przeprowadzoną ilością godzin dydaktycznych/usług edukacyjnych na podstawie przedłożonego do akceptacji Zamawiającemu sprawozdania. Wykonawca może wystawić fakturę po zaakceptowaniu sprawozdania.

 III.     WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1.  Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Za Wykonawcę posiadającego uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający uzna takiego, który złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – (załącznik nr 5)

2.  Wiedza i doświadczenie

Za wykonawcę posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie Zamawiający uzna takiego, który:

Wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej dwie usługi edukacyjne w zakresie każdej z oferowanych usług związane bezpośrednio z przedmiotem zamówienia dla każdej grupy wiekowej tzn.: zajęciami z chemii, biologii, fizyki i robotyki. Podsumowując Wykonawca przedstawia 8 wykonanych usług,  po 100 h każda, zgodnie z ww. opisem, po 2 usługi do każdego zakresu.

W celu oceny spełnienia ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą wykazu usług, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane powyżej usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

3.  Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Za Wykonawcę dysponującego osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający uzna takiego, który złoży oświadczenie (załącznik nr 7), że osoby, które będą odpowiedzialne za prowadzenie zajęć edukacyjnych, będą wykwalifikowanymi trenerami z odpowiednim doświadczeniem. Doświadczenie trenerów - min. 1 rok w realizacji zajęć dla dzieci w wieku przedszkolnym - min. 100h przeprowadzonych zajęć w placówkach na danym poziomie edukacyjnym i o podanej tematyce. Ww. warunek musi być spełniony dla każdegoz prowadzących.

4.  Potencjał techniczny

Za Wykonawcę posiadającego potencjał techniczny do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający uzna takiego, który złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – (załącznik nr 5).

5.  Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Za Wykonawcę znajdującego się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonywanie określonej działalności lub czynności Zamawiający uzna takiego, który złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – (załącznik nr 5).

6.  Dodatkowe warunki

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części,polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do realizacji zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

Wykonawca, który polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do realizacji zamówienia innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg wzoru na załączniku nr 8 do ogłoszenia.

Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługę do realizacji których te zdolności są wymagane.

Podwykonawcy:

1) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.

2) Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca podał nazwy oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację usługi, a także zawiadamiał i przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usługi.

3) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

7.  Wadium

W celu zabezpieczenia przystąpienia do zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium (wniesionego w pieniądzu) w wysokości 10.000,00 zł brutto.

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy najpóźniej w dniu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Wymaga się dołączenia do oferty potwierdzenia wniesienia wadium. Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy o numerze: 21 1240 2920 1111 0000 4499 2730, prowadzony przez Bank Pekao z dopiskiem w tytule wpłaty "Wadium w ramach projektu „Świat Odkrywcy: Akademia Przedszkolaka”".

W przypadku wyłonienia Wykonawcy wpłacone wadium przekształca się w kaucję stanowiącą zabezpieczenie należytego wykonania umowy. Zamawiający rozlicza kaucję w ostatniej płatności na rzecz Wykonawcy po uznaniu przez Zamawiającego zamówienia określonego w zapytaniu ofertowym za należycie wykonane.

Zamawiający zwraca wniesione wadium Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, w terminie 7 od ogłoszenia rozstrzygnięcia zapytania ofertowego.

Zamawiający zatrzymuje kaucję, jeżeli:

a) nie uzna umowy za należycie wykonaną,

b) Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił lub zwleka z zawarciem umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym;

c) Wykonawca wypowie/zerwie umowę przed jej zakończeniem z pominięciem sytuacji dopuszczonych w umowie.

8.  Wykluczenia

W postępowaniu nie mogą brać udziału osoby, które powiązane są z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

b) posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji;

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

9.  Lista dokumentów / oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Wraz z ofertą Wykonawca przedkłada:

a) Załącznik nr 3 – Wykaz doświadczenia.

b) Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych.

c) Załącznik nr 5 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w zapytaniu.

d) Załącznik nr 6 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.

e) Załącznik nr 7 – Oświadczenie o kadrze dydaktycznej.

f) Programy zajęć.

g) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w celu potwierdzenia umocowania do podpisania oferty.

h) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego) – wg załącznika nr 8 do ogłoszenia.

i) Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych z art. 13 lub 14 RODO (Załącznik nr 9 do Zapytania Ofertowego).

j) Klauzula informacyjna z art. 13 RODO (Załącznik nr 10 do Zapytania Ofertowego).

k) Potwierdzenia wniesienia wadium.

 IV.     KRYTERIA OCENY I OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI

1.  Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

  LP

  Nazwa kryterium oceny ofert

  Znaczenie kryterium (%)

  1

  Cena

                  30%

  2

  Programy zajęć

                  32%

  3

  Doświadczenie w edukacji przedszkolnej

                  38%

2.  Wybór oferty najkorzystniejszej, zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:

1)   Kryterium „Cena” – 30% (30pkt)

Zamawiający przyjmuje cenę jako kryterium oceny ofert, przyznając jej rangę 30 punktów.

W przypadku kryterium "Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:

          Cmin

X = --------------x 30 pkt.

           Cb

Gdzie:

X – kryterium Cena

Cmin - cena oferty z najniższą ceną

Cb - cena oferty badanej

Wykonawca może otrzymać maksymalnie 30 punktów w kryterium „Cena”

2)   Kryterium „Programy zajęć” – 32% (32pkt)

Zamawiający przyjmuje programy zajęć jako kryterium oceny ofert, przyznając jej rangę 32 punktów. Wykonawca przedstawi po jednym programie zajęć edukacyjnych do wszystkich podanych poniżej rodzajów zajęć, zgodnie z założeniami:

Łącznie 4 programy

* Program nr 1 Zajęcia z chemii, poziom dostosowany do wieku odbiorców – program powinien zawierać rozpisane 4h zajęć, P1 = 8 pkt

* Program nr 2 Zajęcia z biologii, poziom dostosowany do wieku odbiorców – program powinien zawierać rozpisane 4h zajęć, P2 = 8 pkt

* Program nr 3 Zajęcia z fizyki, poziom dostosowany do wieku odbiorców – program powinien zawierać rozpisane 4h zajęć, P3 = 8 pkt

* Program nr 4 Zajęcia z robotyki, poziom dostosowany do wieku odbiorców – program powinien zawierać rozpisane 4h zajęć, P4 = 8 pkt

Każdy program powinien zawierać treści zgodne ze szczegółowym opisem zajęć (załącznik nr 2).

Każdy program zostanie oceniony pod względem:

-  Zawartych treści merytorycznych

-  Kreatywności zajęć

-  Użytego sprzętu podczas zajęć

-  Interaktywności prowadzonych zajęć

-  Dostosowania do wieku uczestników

-  Zastosowanych metod nauczania

-  Zastosowanych metod TIK

-  Zgodności tematów z opisem zajęć

Wartość punktowa powyższego kryterium obliczana będzie według następującego wzoru:

Y = P1+P2+P3+P4

Gdzie:

Y – liczba punktów w kryterium „Programy zajęć”

P – program zajęć

Uzyskanie 0 pkt. w dowolnym kryterium stanowi podstawę do odrzucenia oferty.

Wykonawca może otrzymać maksymalnie 32 punktów w kryterium „Programy zajęć”

3)   Kryterium „Doświadczenie w edukacji przedszkolnej”

Zamawiający przyjmuje doświadczenie oferenta w edukacji przedszkolnej, jako kryterium oceny ofert, przyznając jej rangę 38 punktów.

Wartość punktowa powyższego kryterium obliczana będzie według następującego wzoru:

           D/b.

Z = --------------x 38 pkt.

         D/max.          

Gdzie:

Z – liczba punktów w kryterium „Doświadczenie …”

D/b. – liczba godzin doświadczenia badanej oferty ponad doświadczenie minimalne

D/Max. – Największa liczba godzin doświadczenia oferty ponad doświadczenie minimalne spośród badanych ofert

Wykonawca może otrzymać maksymalnie 38 punktów w kryterium „Doświadczenie   w edukacji przedszkolnej”

Ocena końcowa oferty:

Jest to suma punktów uzyskanych za kryterium „cena” oraz kryterium „program zajęć”

Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę wybierze ofertę, która uzyska najwięcej punktów jako suma X + Y + Z

Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt = 100%

V.     POZOSTAŁE

1.  Zamówienia uzupełniające

Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających w wysokości max. 30% wartości umowy.

2.  Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje dokonanie zmian w umowie. Okoliczności dokonywania zmian wymienione zostaną w umowie.

3.   W razie ewentualnych pytań dotyczących treści Zapytania Ofertowego wraz z załącznikami, Oferenci winni kontaktować się                   z Zamawiającym pod numerem telefonu 58 345 11 66 lub adresem e-mail: wiedza.powszechna@gmail.com.

4.   Obowiązki wynikające z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 zdnia 27 kwietnia 2016 r.

1) Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia odnośnie spełniania wymagań rozporządzenia Parlamentu Europejskiego  i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych       i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej: RODO:

a) Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 lub art.14 RODO, w związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.

b) W przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia Wykonawca będący: Osobą fizyczną skierowaną do realizacji zamówienia, Podwykonawcą/podmiotem trzecim będącym osobą fizyczną, Podwykonawcą/podmiotem trzecim będącym osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, Pełnomocnikiem podwykonawcy/podmiotu trzeciego będący osobą fizyczną Członka organu zarządzającego podwykonawcy/podmiotu trzeciego, będący osobą fizyczną lub Podwykonawca/podmiot trzeci względem osób fizycznych, od których dane bezpośrednio pozyskał (dotyczy to w szczególności osoby fizycznej skierowanej do realizacjizamówienia).

2)  Zobowiązani są   do  złożenia  klauzuli  informacyjnej  według  wzoru  stanowiącego  załącznik  nr  4  do  zapytania  ofertowego.          UWAGA: (Klauzulę informacyjną wg wzoru z załącznika 4 podpisuje każda osoba, która została wskazana w ofercie do wykonania przedmiotu zamówienia a jej dane osobowe zostały wskazane i przetwarzane w trakcie postępowania o udzieleniezamówienia).

 

                                                                                                                                        Dokument został sporządzony i zatwierdzony przez

                                                                                                                                                           Annę Odrobińską  z-cę prezesa zarządu

powrt do listy